F.A.Q

 

CUM COMAND UN PRODUS?

Pentru a comanda unul sau mai multe produse folosiți formularul de contact ,specificând numele produsului si marimea dorită.Puteti comanda si prin e-mail la adresa "contact@belladesign.ro". Va rugam sa specificați adresa la care va fi expediat produsul, nr de telefon ,modalitatea de plată și de transport pe care le agreați.

CUM COMAND HĂINUȚE DE PĂPUȘI ?

Pentru a comanda hăinuțe de păpuși folosiți formularul de contact, specificând numele și ,eventual,câteva detalii. Prețul , variind între 25 și 80 RON,vă va fi comunicat ulterior. Modelele nu vor fi reproduse întotdeauna absolut identice cu cel prezentat pe site. Înainte de a fi expediat, vă va fi trimisa o fotografie.

CUM PLĂTESC PRODUSUL COMANDAT?

Plata se poate face: -ramburs:plata se efectuează agentului firmei de curierat in momentul livrării produsului comandat. -prin virament bancar in contul care va fi specificat ,caz in care livrarea produsului se face după virarea intregii sume.

CUM SUNT LIVRATE PRODUSELE?

Comanda dvs. va fi expediată prin postă sau printr-o firmă de curierat agreată de dumneavoastră.La livrare se va achita costul comenzii (in situația comenzilor cu plată ramburs) plus taxa de transport (taxa care diferă în funcție de adresa unde se face livrarea).

IN CAT TIMP AJUNG PRODUSELE COMANDATE ?

Produsele aflate in stoc vor fi livrate în 24-48ore,durata transportului variind in funcție de adresă și de modalitatea de transport pentru care ați optat. Pentru produsele care nu se află în stoc se ia in calcul și durata execuției,care poate varia între 2 si 21 zile, în funcție de modelul dorit . Pentru modelele complexe ,cum ar fi rochiile de seară sau modele personalizate sau unicat, durata execuției se poate prelungi pană la maxim 30 zile. Comenzile din afara Romăniei vor necesita timp mai lung de execuție și transport.

CE SE INTAMPLĂ ÎN CAZUL COMENZILOR SPECIALE?

În cazul comenzilor speciale, personalizate in funcție de dimensiunile si masurile dumneavoastră ( în cazul măsurilor excepționale, altele decât cele specificate în tabelul de măsuri) sau produse comandate în regim de urgență este necesară efectuarea unei plați în avans în valoare de cel puțin 50% din prețul articolului. În unele situații prețul unui produs realizat la comandă specială, poate fi mai mare decat cel afișat pe site.

CUM POT RETURNA UN PRODUS?

Produsele achiziționate la distantă se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, în ambalajul original ,cu toate accesoriile sau consumabilele aferente,fără a prezenta urme de uzură, utilizare,modificare sau consum,cu etichetele și documentele originale care l-au însoțit intacte , în termen de 10 zile lucrătoare de la primire, fără penalitați și fără invocarea vreunui motiv.Este obligatorie notificarea în scris la adresa de e-mail "contact@belladesign.ro". Ne rezervăm dreptul de a refuza coletele returnate fără aceasă notificare. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind orice serviciu de curierat. Se va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la data recepției produselor în buna stare, în contul menționat de către client. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport, acestea vor fi suportate de către client. În această situație, clientul poate alege înlocuirea produsului cu unul similar altă marime sau returnarea contravalorii produsului. Nu se acceptă înlocuirea unui model cu altul. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificari fizice, rupturi, zgărieturi ,etc. Returnarea produselor realizate prin comanda specială se face cu pierderea avansului de 50% achitat inițial (excepție fac situațiile în care produsul are vicii de fabricație ) Produsele primite trebuie verificate in prezeța transportatorului, iar dacă ,din nefericire, se dovedesc a avea daune din cauza transportului, clientul are dreptul de a refuza comanda.În acest caz, clientul este rugat sa reclame aceste daune la adresa de e-mail menționată. În eventualitatea în care produsele achiziționate prezintă vicii de fabricație, așteptăm o notificare în scris în termen de 48 de ore de la primirea produsului, iar produsul defect va fi înlocuit cu un produs conform.  în situația în care produsul nu mai este disponibil fie se va înlocui cu un produs similar, fie se va returna contravaloarea acestuia, la alegerea clientului.

CE SE INTAMPLĂ DACĂ NU MAI DORESC UN PRODUS EXECUTAT CU COMANDĂ SPECIALĂ ?

Pentru produsele comandate special pe măsurile clientelor sau în regim de urgență va fi achitată diferența de plată in maxim 30 de zile calendaristice de la momentul în care ați fost contactat de agenții nostri în legatură cu disponibilitatea acestora. În caz contrar, după expirarea termenului , acestea vor fi scoase la vânzare și clientul va pierde avansul.